پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
ابر سایت تبلیغات اینترنتی ( باکس ایران زمین ) 5040 5040 کلیپ نما اشتراک ویدئو و کسب درامد



گیم
نوشته شده در
بازدید : 147
نویسنده : میلاد
Capcom-Fami-Tease_11-25-14

به تازگی آقای Jun Takeuchi از شرکت Capcom در آخرین شماره از مجله ی ژاپنی فامیتسو اعلام کرده است که به زودی بازی جدیدی را برای PS4 معرفی خواهند کرد. برای مشاهده اطلاعات و جزییات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با اولین بخش از ویدیوی گیم پلی بازی Batman: Arkham Knight همراه باشید
arkhamknight6-600x335

شرکت Warner Bros، ناشر بازی Batman: Arkham Knight، اقدام به تهیه تریلرهایی از گیم پلی این بازی نموده است و این تریلرها را به صورت چند بخش به صورت هفتگی منتشر خواهد کرد. امروز اولین بخش از گیم پلی بازی Batman: Arkham Knight منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

ادامه »
TWA_Viking_battle_naval_logo

Sega، ناشر بازی Total War: Attila، تاریخ عرضه این بازی به همراه جزئیات نسخه Special Edition و مزایای pre-order کردن بازی Total War: Attila را اعلام کرد. علاوه بر این موارد تریلر جدید و تصاویر جدیدی از این بازی نیز منتشر شد که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

بهینه ساز بازی Assassin’s Creed: Unity دطی چند روز آینده به منظور رفع مشکل فریم ریت بازی منتشر می شود
assassins-creed-unity-31454-1920x1080

بازی Assassin’s Creed: Unity طی چند روز آینده با انتشار بهینه سازی از جانب یوبیسافت با هدف رفع مشکلات بازی مانند بخش چند نفره، مشکلات انیمیشن های بازی و یکی از مهم ترین ایرادات بازی AC: Unity یعنی فریم ریت بازی به روز خواهد شد.

ادامه »
Totwnov26-562x360

EA Sports هر هفته تیم منتخبی به عنوان تیم هفته ی FIFA Ultimate Team انتخاب می کند و این تیم از زمان انتخاب به مدت یک هفته در FIFA 15 برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. مبنای انتخاب بازیکنان برای تیم هفته FIFA Ultimate Team عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی در هفت روز گذشته ی هر هفته می باشد و افرادی که نمایش خوب و عملکرد برتری نسبت به دیگر بازیکنان در دنیای واقعی به نمایش گذاشته باشند در این تیم قرار می گیرند. اسامی بازیکنان منتخب تیم هفته نهم که از روز ۲۶ نوامبر به مدت یک هفته در دسترس و قابل بازی می باشند را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

ادامه »
Assassins-Creed-Unity

اگر برنامه ریزی کرده بودید تا Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را برای PS4 یا Xbox One یا PC خریداری کنید باید خبری بد (شاید خوب!) را به شما بدهیم. امروز به صورت رسمی یوبی سافت Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را لغو کرد و اعلام کرد تمامی DLC هایی که در آینده برای بازی منتشر خواهد شد برای تمامی افراد رایگان خواهند بود.

ادا
titanfall2-600x337

افرادی که با کنسول Xbox 360 خود بازی Titanfall را بازی می کنند می توانند از روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) با دریافت آپدیت جدید این بازی، در کنار نسخه های PC و Xbox One اقدام به انجام بازی به صورت co-op بپردازند.

ادامه »
gta_5_outdoors-600x341

نسخه نسل هشتمی GTA V با بهبودهای زیادی در زمینه های گرافیکی همراه بود و علاوه بر ارتقای گرافیک بازی، سازندگان GTA V موارد زیادی را به این بازی اضافه کرده اند که یکی از آن ها گیاه Peyote می باشد که بازیکنان با پیدا کردن این کاکتوس ها و خوردن آن ها تبدیل به حیوانات مختلفی مانند خرگوش، پرنده های مختلف، مرغ و تعداد زیادی حیوان دیگر می شوند. حال عده ای اقدام به تهیه نقشه از مکان وجود این گیاه ها کرده اند.

مه »
ابر سایت تبلیغات اینترنتی ( باکس ایران زمین )